--

אודות התכנית

תכנית טיפולית אתגרית חינוכית מאושרת משרד החינוך (מספר תוכנית 2363), המובנית במערכת השעות הבית ספרית המשלבת פעילות ספורט אתגרית חוויתית תוך כדי תנועה ומשחק.
התוכנית המבוססת על עקרונות ותהליכים מתחומי הספורט הטיפולי, תורת האימון גופני, O.D.T Education בעצימות נמוכה אשר מותאמת לגילאים הצעירים.
מטרות התוכנית: שיפור התנועה וחיזוק השרירים,שיפור מיומנויות ספציפיות,  שיפור המוטיבציה ותחושת המסוגלות, שיפור בטחון עצמי ,שיפור התנהגויות שליליות ועידוד יצירת קשרים חברתיים חדשים.

למי זה מתאים

התוכנית מתאימה לכל קשת התלמידים בגילאי ביה”ס יסודיים (א’-ו’), מותאמת לצרכי בית הספר ומסגרות חינוכיות פורמאליות ובלתי פורמאליות , בכיתות אורגניות ו/או קבוצות ילדים הטרוגניות הנבחרת בסיוע הצוות החינוכי.

מה נדרש כדי להקים פעילות באזור שלך

  • מרחב פעילות מחוץ לשטח או בשטח ביה”ס כגון :אולם ספורט,מגרש בית הספר,פארק ציבורי וכו’. (נדרש אישור חתום ע”י ההורים למרחב חיצוני)
  • קבוצה/כיתה אורגנית ואו קבוצה תלמידים הטרוגנית שתיקבע ע”י הצוות החינוכי (מספר התלמידים המירבי בקבוצה הינו 20-25).
  • איש צוות/מורה מביה”ס, המוכר לקבוצת התלמידים, אשר ילווה את הכיתה. (לא חובה)  

צרו איתנו קשר

 
 

הורים מספרים

ג.ח אמא של תלמיד מחט”ב  מקיף ג’ אשדוד

מסלול חדש הוא בהחלט מסלול מאתגר, מחשל, דורש מהילדים להגיע לקצה ולגלות שיש עוד קצה בהמשך הדרך…שיעור לחיים …אסף מאד נהנה מהאימונים והמרתון היום היה ללא ספק שיא..שיא קבוצתי ובעיקר אישי

א.ח אמא של תלמידה מתיכון הראל במבשרת ציון

למדרכי מסלול חדש רציתי להודות  לכם על פרויקט מדהים שנתן לילדים כל כך הרבה. להציב מטרה, לעבוד קשה בדרך אליה, לפעמים בלי חשק בכלל ולמרות הכל להגיע ולכבוש את המטרה להשתתף במרתון. הילדה הפרטית שלי חזרה מלאת אנרגיות ומרוגשת שהצליחה לעבור את המשוכה ולסמן עוד הצלחה קטנה אבל גדולה מבחינתה. רק לראות את החיוך על פניה כשספרה איך הם חצו את קו הגמר היה שווה המון